2008年4月6日星期日

太嫲生日



今日係呀太嫲生日....
成班「親友」去海聯食晚飯
正WO...快D到星期一啦
好耐冇見林狗LA.......
好想串某些"朋友"
===================
PS:狗係人類最好既朋友
===================
下面係一D相 Add Image

↑↑↑ 佢叫浩浩...係我表弟..超可愛

↑↑↑ 我同佢既合照

↑↑↑ 我叫佢扮搞笑....佢就咁

↑↑↑ 我叫佢扮怪獸...你驚驚未

↑↑↑ 呢條魚好勁(賣六萬蚊)





↑↑↑ 佢好鍾意呢個動作

↑↑↑ 我叫佢扮可愛

↑↑↑ 我同佢比較正常既相

↑↑↑ 壽包...成個權頭甘大

沒有留言: